مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 12:102023-11-14دانش

فارس من| اعلام تکمیل ظرفیت کنکور در گرو موافقت شورای سنجش و پذیرش دانشجو


موضوع تکمیل ظرفیت این روزها به دغدغه برخی پشت کنکوری ها تبدیل شده است که به گفته مشاور رییس سازمان سنجش آموزش کشور تکمیل ظرفیت تنها در صورت موافقت شورای سنجش و پذیرش دانشجو اعلام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، کنکور یکی از مهم ترین دغدغه های جوانان کشور است که برای ادامه تحصیل در دانشگاه و رشته مورد علاقه شان باید با موفقیت از آن عبور کنند، در این میان برخی داوطلبان در رشته یا دانشگاه مورد علاقه خودشان قبول نمی شوند و برای اینکه یک سال دیگر پشت کنکور نمانند به دنبال راه دیگری هستند، این راه می تواند اعلام دوره تکمیل ظرفیت باشد.

از این رو آن دسته از داوطلبان آزمون سراسری سال 1402 که در رشته یا دانشگاه مورد علاقه خود قبول نشده اند، با راه اندازی پویشی در سامانه فارس من خواستار اعلام تکمیل ظرفیت برای رشته های پرطرفدار کنکور سراسری شدند.

کوروش علی نژاد سردبیر این پویش سامانه فارس من گفت: نتایج کنکور برای بسیاری از داوطلبان دور از باور بوده است، به طوریکه بعضی از ظرفیت و صندلی های دانشگاه ها به دلایلی خاصی خالی می ماند، بنابراین از مسؤولان می خواهیم که با اعلام دوره تکمیل ظرفیت هم بار روانی را از دوش داوطلبان بردارند و هم ظرفیت دانشگاه ها خالی نماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| اعلام تکمیل ظرفیت کنکور در گرو موافقت شورای سنجش و پذیرش دانشجو

فارس من| اعلام تکمیل ظرفیت کنکور در گرو موافقت شورای سنجش و پذیرش دانشجو